Mindfulness
Opi olemaan paremmin läsnä hetkessä

Mindfulness (tietoinen, hyväksyvä läsnäolo) on itsehoidollinen menetelmä, jonka avulla opettelemme olemaan läsnä tässä hetkessä ilman vaatimuksia ja arvostelua.
Mielenterveys, masennus, ahdistus, uupumus
AJOISSA HAETTU APU ON TEHOKKAINTA

Mindfulnessissa harjoitellaan esim. havainnoimalla omaa hengitystä, kehon tuntemuksia ja panemalla merkille ajatukset, tunteet tai huolet, jotka pyrkivät mieleemme silloinkin, kun olemme keskittymässä johonkin muuhun. Mindfulness-menetelmää on käytetty apuna mm. toistuvan masennuksen, ahdistuksen, pakko-oireiden, stressin ja kivun hoidossa.


Suositeltavat terapeutit

psykoterapeutti Kirsi Kiviluoma

Kirsi Kiviluoma

psykoterapeutti
Vastaanotto: Tullikatu 6, Tampere
Palvelukielet: suomi
Kohderyhmä: aikuiset, nuoret, parit
Kela-oikeudet: vaativa lääkinnällinen kuntoutus, vanhempien ohjaus, yksilöterapia
Suuntaus: kriisi- ja traumaterapia
Koulutus: kriisi- ja traumaterapeutti ET, psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja, traumapsykoterapeutti VET
psykoterapeutti Virva Koivisto

Virva Koivisto

psykoterapeutti
Vastaanotto: Tullikatu 6, Tampere
Palvelukielet: suomi
Kohderyhmä: aikuiset, nuoret, parit, perheet
Kela-oikeudet: perheterapia, toistaiseksi ei mahdollisuutta ottaa uusia kela-asiakkaita, vaativa lääkinnällinen kuntoutus, yksilöterapia
Suuntaus: perheterapia
Koulutus: Kuntapalveluiden tuotekehittämisen koulutusohjelma , yksilöpsykoterapeutti ET, emotionaalisen trauman hoito (5pvä), HOT/ACT peruskurssi, johtamisen erikoisammattitutkinto, perheterapeutti ET, EFT, sosiaalikasvattaja

Tiedustelut


Ajanvaraukset ja tiedustelut verkossa, sähköpostitse tai puhelimitse arkisin 8-17
044 4141 000