Mindfulness
Opi olemaan paremmin läsnä hetkessä

Mindfulness (tietoinen, hyväksyvä läsnäolo) on itsehoidollinen menetelmä, jonka avulla opettelemme olemaan läsnä tässä hetkessä ilman vaatimuksia ja arvostelua.
Mielenterveys, masennus, ahdistus, uupumus
TAVOITTEENA HYVÄ MIELI

Mindfulnessissa harjoitellaan esim. havainnoimalla omaa hengitystä, kehon tuntemuksia ja panemalla merkille ajatukset, tunteet tai huolet, jotka pyrkivät mieleemme silloinkin, kun olemme keskittymässä johonkin muuhun. Mindfulness-menetelmää on käytetty apuna mm. toistuvan masennuksen, ahdistuksen, pakko-oireiden, stressin ja kivun hoidossa.


Suositeltavat terapeutit

psykoterapeutti Eva Vento

Eva Vento

psykoterapeutti, työnohjaaja
Vastaanotto: Vesijärvenkatu 11 A, Lahti
Palvelukielet: suomi
Kohderyhmä: aikuiset, nuoret, parit
Kela-oikeudet: ryhmäterapia, vanhempien ohjaus
Suuntaus: integroiva, psykodynaaminen
Koulutus: psykoanalyyttinen ryhmäpsykoterapeutti, dialektinen käyttäytymisterapia DKT, Integratiivinen psykoterapia(koulutuksessa), psykiatrian sairaanhoitaja, sairaanhoitaja AMK, työnohjaaja, sertifioitu Tre-ohjaaja, skeematerapia (3op)
psykoterapeutti Anne Virtanen

Anne Virtanen

psykoterapeutti
Vastaanotto: Vesijärvenkatu 11 A, Lahti
Palvelukielet: suomi
Kohderyhmä: aikuiset
Kela-oikeudet: toistaiseksi ei mahdollisuutta ottaa uusia kela-asiakkaita, yksilöterapia
Suuntaus: kriisi- ja traumaterapia
Koulutus: kriisi- ja traumaterapeutti ET, psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja, dialektinen käyttäytymisterapia DKT, skeematerapia (3op)

Tiedustelut


Ajanvaraukset ja tiedustelut verkossa, sähköpostitse tai puhelimitse arkisin 8-17
044 4141 000